عوارض دیالیز چیست
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

عوارض دیالیز چیست

عوارض دیالیز چیست؟ همانطور که همه ما می دانیم، دیالیز نیز به عنوان کلیه مصنوعی شناخته شده است. آن را به یک روش که مواد زائد در خون از طریق غشاء semipermeability حذف، که می تواند بیماران را از آسیب های سمی با از بین بردن برخی از سموم در زمان محافظت اشاره دارد. اما طولانی از لحاظ دیالیز خواهد شد برخی از عوارض به ارمغان بیاورد.
در مرحله اول، فشار خون پایین. هنگامی که بیماران کاهش فشار سیستولیک بیش از 20mmHg و یا به معنای کاهش فشار خون بیش از 10mmHg، همراه با علائم فشار خون پایین، که بیماران نشان می دهد فشار خون پایین در دیالیز رنج می برند. در اینجا برخی از روش های برای مقابله با آن را دارند. یکی، گرفتن سر پایین. دو، توقف اولترافیلتراسیون. سه، تهیه نرمال سالین 100ml در یا راه حل آلبومین. چهار، تهیه نرمال سالین دوباره اگر فشار خون می کند بهبود می یابند، و یا استفاده از مواد مخدر است که افزایش فشار خون اگر فشار خون به سرعت کاهش می یابد!
در مرحله دوم، تهوع و استفراغ. دلیل آن می تواند فشار خون پایین، سندرم عدم تعادل غیره به این ترتیب، درمان شامل سه بخش، یعنی در نظر گرفتن درمان فوری برای بیمارانی که پاتوژن فشار خون پایین است. اتخاذ درمان بدون علامت بر اساس پاتوژن، مانند استفاده از antemetic. تقویت مشاهده و پرستاری، به طوری که آرمان اجتناب کنند.
ثالثا، سردرد. دلایل شایع سردرد فشار شدت خون بالا، استوک، و غیره. بیمارانی که تمایل به نوشیدن قهوه برای یک مدت طولانی نیز می تواند سردرد احساس. درمان شامل دو جنبه، یکی است دخالت سردرد با توجه به پاتوژن. دیگر استفاده از مواد مخدر برای جلوگیری از سردرد، به عنوان مثال، استامینوفن.
رابعا، خارش پوست. اگرچه پاتوژنز خارش پوست در حال حاضر بسیار روشن نیست، آن را تا روابط نزدیک با اختلال متابولیسم دیالیز و کلسیم فسفر است. برخی داروها و یا واکنش های تجزیه همچنین باید در نظر گرفته شود. همانطور که برای درمان، پزشکان می تواند درمان مناسب، از جمله تجویز بیماران داروهای آنتی هیستامین، پوست خارجی روغن موتور را.
به جز عوارض فوق، برخی از آنهایی که دیگر وجود دارد. اگر شما میخواهید بدانید که جزئیات بیشتر در مورد دیالیز و یا می خواهید به خلاص شدن از شر آن، شما می توانید ایمیل برای ما ارسال، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد به شما کمک کند. ایمیل ما: kidney-treatment@hotmail.com





:: بازدید از این مطلب : 4110
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 29 فروردين 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: